Friday, April 24, 2009

Unii-altii

Toata lumea vrea munca gata ieri, nimeni nu vrea sa platesca nici macar la contract.
La ce bune clauzele de 30 de zile? La ce bune clauzele de penalizari?

Poate aveti voi contraexemple, mie unu' insa nu mi s'a intamplat sa aplic vreo penalizare pana acum, fiecare intentie lovindu'se de eterna milogeala "haaai frate, stii si tu cum e, suntem prieteni/etc."

NEWSFLASH: dragi agentiasi, cand vine banca sa'mi ia banii pe care ii datorez lunar, credeti voi oare ca tine strategia cu "pai nu mi'a platit clientu'", sau chiar "haaai frate ca ne stim" ? Ntz.

2 comments:

  1. Ce penalizare? Adica chestia aia de 0,0x % / zi care se preteaza in contractele stas si toata lumea o trece cu vederea? Am contracte neonorate de 1 an juma, timp in care a dat faliment societatea! :) aici e belea ca nu erau bani mici. Asta e! A facut lumea societate, trage de ea, cu bune cu rele, si invatam incet sa facem afaceri in Romania. Noroc ca mai am proiecte externe regulat, ca altfel as muri de foame la cati bani "au intrat" in cont din proiecte locale / nationale.

    Bafta in continuare! Daca gasesti o solutie alternativa la platile intarziate, te rog scrie-mi si mie ingredientele...

    ReplyDelete
  2. Din pacate solutia mea a fost extrema, am plecat din tara. Probabil ca de'aia imi permit sa tin blog, o sa zici :)

    (inca lucrez cu destui clienti din tara, cateva din chestiile scrise pana acum se intampla in timp ce discutam, asa ca nu sunt neaparat izolat sau detasat de problema)

    ReplyDelete